Spremembe so stalne, zlasti v svetu mobilnosti, kjer je Cammeo več od 18 let sinonim za zanesljivost in inovativnost. Danes se ista energija in predanost razvijata v nekaj večjega – Wizi je novo ime, ki bo oblikovalo pot v prihodnost. V tem intervjuju generalni direktor Wizija razkriva bistvo preobrazbe iz Cammea v Wizi in pojasnjuje, kako bo ta sprememba obogatila uporabniške izkušnje in ponovno postavila standard v industriji.
Velike so novice v vašem podjetju. Nam lahko poveste več o prehodu s Cammea na Wizi?
CEO: Ja, za nas je zelo vznemirljiv čas. Cammeo je kot blagovna znamka že več let sinonim za zanesljivost in inovativnost v taxi industriji. Odločitev o prehodu na Wizi ni bila sprejeta čez noč. Je rezultat podrobnega premisleka o tem, kako lahko še naprej rastemo in našim strankam zagotavljamo še boljše storitve.
Kaj “Wizi” predstavlja? Kakšen je razlog za spremembo imena?
CEO: “Wizi” simbolizira varno, udobno in cenovno ugodno vožnjo, kar so ključni vidiki, ki jih želimo poudariti. Našim uporabnikom želimo omogočiti varno, udobno in ugodno vožnjo z vozniki, ki so profesionalci pri svojem delu. Poleg tega “Wizi” predstavlja našo predanost inovacijam in tehnologiji, kar bo razvidno iz naše nove aplikacije in storitev, ki jih ponujamo.
Skupaj z novim logom in splošno vizualno identiteto imate tudi nov slogan – “Moja vizija svobode”. Nam lahko poveste več o simboliki in pomenu tega slogana za blagovno znamko?
CEO: Slogan “Moja vizija svobode” ni izbran po naključju. Jasno odraža naše poslanstvo in želje – tako do naših partnerjev kot do končnih uporabnikov. Za naše partnerje simbolizira možnost ustvarjanja in doseganja odličnih poslovnih rezultatov, ki rastejo skupaj z blagovno znamko Wizi v duhu podjetništva in neodvisnosti. Za naše uporabnike poudarja svobodo gibanja – neodvisnost in enostavnost doseganja želenih ciljev s kakovostnim in varnim prevozom. Slogan odraža dvojno perspektivo svobode, ki je v središču vsega, kar počnemo – omogočanje svobode in ustvarjanje priložnosti.
Katere spremembe lahko pričakujejo vaše stalne stranke?
CEO: Naše stranke lahko pričakujejo izboljšane storitve, še večjo zanesljivost in številne nove funkcionalnosti v naši aplikaciji. Vendar se naša zavezanost kakovosti in zadovoljstvu strank ne bo spremenila. Za naše stranke smo sinonim za standardizirano kakovost, ki zagotavlja varno in cenovno ugodno vožnjo v udobnih in urejenih avtomobilih, z vljudnimi, komunikativnimi in nevsiljivimi vozniki, ki znajo zagotoviti toplo, človeško storitev in to želimo ohraniti in še dodatno zagotavljati.
Kako bo sprememba blagovne znamke vplivala na vaše partnerje voznike in zaposlene?
CEO: Naša poslovna filozofija je preprosta: voznik je na prvem mestu, poslovno okolje pa mu mora zagotavljati odličen zaslužek in varno delo. Ko so zadovoljni naši partnerji, so zadovoljne tudi naše stranke.
Naši vozniki in zaposleni so srce našega podjetja. Ta sprememba blagovne znamke prinaša nove priložnosti za usposabljanje, razvoj in napredovanje v podjetju. Prav tako si prizadevamo za izboljšanje naših interno uporabljenih tehnoloških rešitev, ki jim bodo olajšale vsakodnevno delo.
Kakšne so dolgoročne vizije in cilji za Wizi?
CEO: Naš dolgoročni cilj je biti lider na področju inovacij v sektorju mobilnosti in prva izbira za naše potnike, ko gre za njihovo mobilnost. Prizadevamo si za vključevanje naprednih tehnologij, kot sta AI in avtomatizacija, da bi izboljšali uporabniško izkušnjo. Prav tako je eden od ciljev te preobrazbe internacionalizacija blagovne znamke, in čeprav že delujemo na trgih Slovenije, Severne Makedonije in Hrvaške, imamo dolgoročni načrt za nadaljnjo širitev naših storitev.
Na koncu, kaj bi radi dodali svojim sedanjim in prihodnjim potnikom?
CEO: Hvala vsem našim potnikom za stalno podporo. Pred nami so razburljivi dnevi in upamo, da boste del naše nove Wizi pustolovščine. Od nas pričakujte le najboljše, saj si prizadevamo, da bodo vaša potovanja čim bolj prijetna.